Sunday, November 18, 2012

Battle of Dry Shampoos

Witam Wszystkich w ten słoneczny,choć mrozny dzień ;)
Chce podzielić się z Wami moja opinia na temat suchych szamponow. Używam ich już od jakiegoś czasu i jestem zadowolona z efektów.'Odkrylam' je podczas oglądania jednego z filmikow na YouTube ( nie pamietam czyj był to filmik;/) i postanowiłam go wypróbować. Niestety moje włosy szybko się przetluszczaja i muszę myć głowę co drugi dzień, chociaż był taki czas, ze robiłam to codziennie!
Przejde do rzeczy;)
Pierwszym szamponem jaki wyprobowalam był z firmy Batiste. Możecie znaleźć go w rożnych wariacjach zapachowych ale mi najbardziej przypadł do gustu ten oryginalny. Nie miesza się on z moimi perfumami. Rezultaty są bardzo zadowalające choć zostawia on szary kolor na moich włosach. Dlatego lepiej spryskiwac nim włosy z dość dużej odległości. Cena jest dość przystępna, za 200 ml zaplacimy ok £3 i często można go kupić w promocji za mniej niż £2.
Klorane to drugi szampon jaki uzywalam.Niestety jest trudno dostepny w UK i dość drogi, cena za 150ml to ponad £6. Kupiłam go w lipcu podczas urlopu w Polsce. Kosztował ok 35 zł w sklepie kosmetycznym. Jest to Moj ulubiony szampon ponieważ efekt utrzymuje się przez cały dzień i nie nadaje moim włosom szarości, nawet jak używam go z małej odległości.

Dajcie znacz czy używanie takich specifikow do włosów i czy jesteście zadowolone z efektów.
Tymczasem życzę Miłej Nedzieli.
Do usłyszenia;)
Marta x

Hi Everyone,
I want to share with You my opinion about dry shampoos.I use them from a long time now and am
glad from the result.I have 'discovered' it on YouTube and decided to give it a try. My hair gets greasy very quickly hence I need to wash them every other day.Hovewer there was a time I washed them every day!
Let's get to the point.No more rambling;)
Batiste was the first dry shampoo I have tried.there is a few variations of it but I like the original the most.It does not mix with my perfume and the effect it leaves on my hair really please me however it leaves a grey colour on my hair.To avoid that, you need to spray it from a good distance. It is quite cheap as it cost around £3 for 20ml and you can often find it on offer.
Klorane is another dry shampoo I have tried.I have bought it while I was on holiday in Polad and spent 35zl for 150ml. It's hard to get it in UK and it is quite expensive as it cost more than £6.Despite of that I t is my favourite product as it keeps my hair fresh for the whole day and does not leave them grey.

Let me know if you use dry shampoos and which ones are your favourites.
Have a great Sunday folks ;)
Marta x



7 comments:

  1. nie miałam ani tego ani tego, ale w sumie przydatna rzecz zwłaszcza w długiej podróży.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja niestety musze uzywac tego szmponu co drugi dzien ale to chyba lepsze niz mycie glowy codziennie....

      Delete
  2. Bardzo lubie batiste... totalna klapa okazal sie ten z superdruga, stanowczo za malo talku mial w sobie... klorane nie uzywalam ale moze przez to ze jak napisalas jest trudno dostepny w UK

    ReplyDelete
  3. Mam jeden suchy szampon z Isany ale jakoś nie lubię go używać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem ,ze suche szmpony nie przypadly wszystkim do gustu ;)

      Delete
  4. Używałam kiedyś z Beauty Formulas, ale ten to nic nie daje, włosy szybko są oklapnięte i bieli. Natomiast jakiś czas temu wykończyłam opakowanie z ISANY i ten jest po prostu rewelacyjny :) Włosy są puszyste i czyste cały dzień, zapach też pozostaje cały dzień i nie bieli, a jak już coś się takiego stanie, to szybko można wyczesać :)

    ReplyDelete