Tuesday, December 25, 2012

Naked Basics

Poszukiwania idealnej paletki z matowymi cieniami uwazam za zakonczone :)
A wszystko dzięki firmie Urban Decay.Posiadam paletke Naked ale niestety brakowało w niej matowych cieni.Na szczęście UD postanowiło zrealizować potrzeby swoich konsumentów i stworzyli paletke Basics.
Basics zawiera 5 matowych cieni i jeden perlowy, ktorego można używać do rozswietlenia oka.
Uzywalam tej paletki wczoraj i jestem bardzo zadowolona,zreszta tego sie spodziewałem po firmie Urban Decay;)Cienie utrzymały sie na moich powiekach przez cały dzień;)Cena regularna paletki to £20. Ja swoją kupiłam w Debenhams na promocji za £18 z przesyłka za free ;)

I have finished seeking for an ideal matt pallet;)
Thanks to Urban Decay.I have an original Naked pallet but I was missing matte eye shadows.
It's great that Urban Decay launched new pallet which is called Basics.
It contains 5 matte eye shadows and one pearl,which can be used to highlight the eye. I have used this pallet yesterday and can say that I am a happy bunny;)Shadows did not crease for the wole day;)The regular price of this pallet is £20.I have bought mine in Debenhams on promotion for £18 with free delivery;)







Jakie są wasze ulubione cienie?Posiadacie jakaś paletke z Urban Decay?

What are your favourite Eye shadows?Do you own any pallet from Urban Decay?

I hope you are having Lovely Christmas;)
Mam nadzieje, ze macie cudowne Święta;)

Marta xx

1 comment: