Sunday, October 27, 2013

RMK Cleansing Balm

Moim ulubionym produktem do oczyszczania twarzy z makijażu jest krem Liz Earl,hot cloth cleanser.Ostatnio przeglądałam pudełka z próbkami i znalazłam tam balsam do czyszczenia twarzy firmy RMK.



Balsam podczas wsmarowywania w twarz zamienia sie w olejek,który dość dobrze oczyszcza twarz.Do tego bardzo przyjemnie pachnie różami;)30 gramowa próbka wystarczyła mi na prawie 2 miesiące!Bylam zaskoczona jego wydajnością. 
Balsam jest przeznaczony do każdego typu cery niestety ja nie polecam go osoba,które maja mieszana bądź tłusta cerę.Zauważyłam,ze moja cera zaczęła produkować wiecej sebum niz dotychczas i niestety zaczęła sie świecić! Regularna cena balsamu to £29 za 100g, czyli niestety o wiele wiecej niz Liz Earle. 
Mam do wypróbowania pare innych balsamów/żeli do mycia twarzy ale wiem,ze zawsze bede wracała do kremu z Liz Earle;)

Pozdrawiam 
Marta xxx

My all time favourite face cleanser is hot cloth cleanser from Liz Earle.Going through some boxes with cosmetics I have found a cleansing balm from RMK.
When you apply it onto the face it transfers into oil which cleanse the skin really well.It does smell as roses which is really nice;)I had a 30g sample which has lasted me about 2 months! A little goes a long way ;)
The producer says it is suitable for all skin types but I do not recommend it for anyone with the combination or oily skin.I have noticed that my skin started producing more sebum and it started to shine! Price for 100g is £29 which is a lot more that you pay for Liz Earle.
There are few more cleansing products in my stash but I know that I will always repurchase the hot cloth cleanser;)

See you soon
Marta xxx

No comments:

Post a Comment