Saturday, March 29, 2014

M.A.C Pro Longwear paint pot

Hi Lovlies,



Odkad zaczęłam sie malować nie używałam żadnej bazy pod cienie do oczu.Niestety od jakiegoś czasu cienie zbierają sie w załamaniu oka i nałożone ok godziny 8 rano, nie wyglądają tak ładnie juz po 12 w południe!Tyle wysiłku na nic ;)
Używałam kilku baz ale nie dawały zadowalającego efektu.Dlatego kupilam cien w kremie z firmy M.A.C. Używałam tych cieni wczesniej ale teraz zdecydowałam sie na naturalny kolor,który moze byc używany także jako baza.
Opakowanie jest dobrze wykonane,szklany słoiczek z plastikowa nakrętka.
Konsystencja jest bardzo kremowa,nie klei sie,szybko wysycha.
Cena:£15 za 5g.To moze wydawać sie duzo ale jestem pewna,ze cień starczy mi na wieki!
Ogólne wrażenia:Jak narazie bardzo dobre.Bardzo łatwy w aplikacji,cienie trzymają sie na powiekach do konca dnia.O to mi w końcu chodziło;) Daje mu 10/10 punktów!

Czy Wy tez uzywacie kremowych cieni jako baz czy wolicie tradycyjne bazy?

Milego weekendu życzę;)

I used to manage to wear my eye shadows without using any primer.It stayed put all night long!I do not know what have happened but now all eye shadows crease,by noon there is barely any shadow left which drive me cray cray!You put a lot of efford for nothing! 
I have used many primers but non of them really worked.
So I have decided to buy a neutral colour cream eyeshadow from M.A.C
I have used paint pot before but this time I have bought a colour that can be used as a base or on it's own.
Packaging is well made,glass jar with plastic lid.Consistency is very creamy which I love.Shadow dries up quickly,it is not sticky.Price:£15 for 5g.It may seem pricy but I bet it will last forever.
Overall:So far so good!Easy to apply. It looks great on it's own when you want to look natural.Does not crease with eye shadows put on which I hoped for. I give it 10/10 ;)

Do you use cream eye shadows as a primer or just traditional primers?

Have a nice weekend ;) x







No comments:

Post a Comment