Monday, April 21, 2014

Guerlain Meteorites Blossom collection

Witam wszystkich,



Mam nadzieje,że miło spędzacie Święta:)
W dzisiejszym poście chciałabym opisać swoje wrażenia z używania nowego pudru. Są to Meteoryty z Guerlain. Na początku roku ukazała się nowa kolekcja na wiosne - Blossom.
Do kupna przymierzałam się od dawna ale zawsze schodził na dalszy plan, nawet nie wiem czemu. Odcień, ktory mam to number 2 Clair. Rozważam jeszcze zakup odcienia 03 Medium na lato.

Opakowanie - metalowa puszka z wieczkiem, w której znajdują się różno - kolorowe kuleczki. Nie ma problemu z jej otwarciem. Prezentuje się bardzo ładnie
Cena - Ł33.75 (Escentual.com)
Wrażenia ogólne - Jest to najlepszy puder, jakiego używałam. Matuje moja cerę na prawie cały dzień, jednocześnie ja rozświetlając. Osiągamy satynowe wykończenie makijażu, cera wygląda naturalnie. Jedyny minus jest taki,że kulki po krótkim czasie użytkowania, kruszą się i powstaje pył. Oczywiście można używać tego pyłu. W związku z tym nie jest wydajny, słyszałam,ze niektórym osobom wystarcza on aż na rok. Jest to nowa kolekcja i chyba zmieniła się formula bo nie słyszałam o podobnym problemie z poprzednią wersja pudru.
Ocena-  9/10

xx

Hi Everyone,
I hope you are having wonderful time this Easter.

In todays post I want to share my experience from my recent purchase which is Meteorites from Guerlain. At the beginning of the year they have launched new collection - Blossom.
I was thinking of buying this powder for years and not sure why I did not.
I have got colour 2 Clair but I am planning to buy 3 Medium for upcoming Summer.

Pakaging : Metalic box with lid, easy to open. Looks fancy.
Price: Ł33.75 (Escentual.com)
Overall: It is the best face powder I have ever used. Skin is mattified, radiant, louminous. It gives satin, natural finish. The only one thing I do not like is that pearls quickly rub away creating dust. Off course it can still be used. I thought that this powder will last me months but I do not see it happening. It is new collection and I think that the formula has changed as I have not heard about the similar issue with the old powder version.
Despite this fact I give it 9 points out of 10

xx





No comments:

Post a Comment